..

Jag vet att jag är riktig dålig på att uppdatera de här dagarna, men jag ska försöka förbättra mig. 
Men jag hade en ide, skulle ni vilja skicka till mig er egna drömmar med en av pojkarna, och jag ska skriva ett novell om DITT dröm? Exempel : Jag väljer liam. Jag och han ska träffas på en konsert, han ska bli kär i mig direkt där. Och sen ska han ta mitt nummer och bjuda ut mig. Vi ska flytta till london, och efter några år ska vi gifta oss. osv! 
Och med " novell " menar jag ett lång berättelse på ett kapitel, alltså ditt dröms berättelse börjar på ett kapitel och slutar på samma kapitel. Åh va jag är dålig på att förklara, men ni fatta nog vad jag menade! Men om ni skulle vilja det så är det bara att kommentera tydligt ditt dröm! :D Puss Puss


Kommentarer
Olivia

Fattar nog :) Men kan du fortsätta på novellen snart? Den är jättebra! :D

2012-08-05 @ 23:18:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

livemydreamshere.blogg.se

Hej! Jag är en tjej som skriver One Direction noveller här i den här bloggen! Och jag är verkligen besatt utav pojkarna att det inte är sant! Men den här bloggen är lite annorlunda, eftersom karaktärerna i den här novellen är personer som läser den här bloggen. Alltså vill du vara med på novellen så är det bara att mejla till mig varför du vill och varför du älskar killarna, och klart tipsa min blogg till dina vänner! Men jag hoppas på att ni gillar min blogg och läser den! Tack! x Mejl : [email protected]

RSS 2.0